Search Tagsfor humour

ernies_memes

ernie lovr meme

@ernies_memes


Comment from ernie lovr meme:


funny dank memes datboi follow haha jokes text post relatable textpost textposts comedy humour kyliejenner kardashians hiphop kanyewest tumblr tumblrtextpost imweak lmao justinbieber relateable hoeposts memesdaily oktweet funnymemes

3 Minutes ago
chef_trishagordon

Trisha

@chef_trishagordon


Comment from Trisha:


This memoire is pretty hilarious. gzpeasy for some reason this type of humour reminds me of you πŸ˜ƒ letspretendthisneverhappened mostlytruememoire reading humour bookstagram books jennylawson

6 Minutes ago
eyeon5

G@BW

@eyeon5


Comment from G@BW:


memes meme

7 Minutes ago
mariejetset

Marie-Soleil Lalonde

@mariejetset


Comment from Marie-Soleil Lalonde:


Ce soir, mon ami yanbilodeau m'a fait l'honneur (et le bonheur) d'animer les Mardis de l'humour du Brouhaha Ahuntsic pendant que mon animateur rΓ©gulier est en vacance. humour standup montrΓ©al montrealmoments mtlmoments ahuntsic

7 Minutes ago
portlyguccimemes

hi meme lovers here

@portlyguccimemes


Comment from hi meme lovers here:


Did I post this already....? Idk oh well her it is again- croissant textpost lol memes tired bored haha relatable humour humor tumblrfunny tumblrposts dankmeme memesdaily crying lmao πŸ˜‚ same funnyjoke beemovie funnytextposts memeaccount textpostaccount l4l likeforlike kermit f4f phan kms yalikejazz danandphil

14 Minutes ago
moist_madness

F A G G O T

@moist_madness


Comment from F A G G O T:


Credit to snakeeyeskje

16 Minutes ago
looplaughs

vines looplaughs

@looplaughs


Comment from vines looplaughs:


Rush hour be like: πŸ”πŸ” waitforit . . follow for more funny / funnyvideos humour

16 Minutes ago
avinpokardas

Avin Pokardas

@avinpokardas


Comment from Avin Pokardas:


Engine starter..... joke comedy funny sarcasm laugh humour enginestarter notamorningperson coffee coffeelover coffeeaddict caffeine

17 Minutes ago
meme.pasta_

M E G A S U C C

@meme.pasta_


Comment from M E G A S U C C:


memedankcoolfunnydankmemespokemonpokemongorickandmortyhumourlolthiccjewhitlertrumpobamahillaryclintonputinfoodartcatdogdoggolegitrainbow6overwatchleagueoflegendsdotapcmasterraceoverwatchhentai

17 Minutes ago
iron_addicts_be_like

rj

@iron_addicts_be_like


Comment from rj:


The difference . . . . . . . . . . . GYM heavy weights gains whey humour squats gymonmind gymalwaysonmind abs motivation muscles sore powerful positivity insta instagram bodybuilding diet buddy legdays cheatmeal cheatday nevergiveup heavenlyfeeling fitness

18 Minutes ago
moist_madness

F A G G O T

@moist_madness


Comment from F A G G O T:


20 Minutes ago
de.pana.que.si

De pana que si

@de.pana.que.si


Comment from De pana que si:


de pana que si πŸ˜†

21 Minutes ago
positive_vibes__x

The Place for Positive Vibes😎

@positive_vibes__x


Comment from The Place for Positive Vibes😎:


Don't forget to follow and support my page for daily posts. . . . . . positivevibes positivity happiness life motivation success determination quotes stress strength humour memes love relationships banter patience goals positivethinking believe anxiety mind health growth learn progress overcome journey dedication commitment lifestyle

22 Minutes ago
burts_memes

Burt

@burts_memes


Comment from Burt:


Last post of the day ( in the UK )also new account name, the previous one was shit tbf β€’ memes dankmemes offensive 911 bush autism retarded retardedkid spongebob kys killyourself humour funny ded kek edge edgey stupid uneducated scum saddam osama jihadist isis islamicstate lol

22 Minutes ago
memulicious

meme boutique πŸ˜©πŸ˜©πŸš€

@memulicious


Comment from meme boutique πŸ˜©πŸ˜©πŸš€:


Bamzooki . Follow memulicious for more dank content on the daily πŸ‘Šβ± πŸ… πŸ… πŸ… πŸ… πŸ… πŸ… πŸ… memesdailymemefollowforfollowf4f followtrain memes funnytumblr tumblr like4like likeforlike like4follow text textpost post textposts relatable comedy humour funny kyliejenner kim kardashian thekardashians iphone8 iphone lol lmao apple ps5 pornΓΆs

23 Minutes ago
de.pana.que.si

De pana que si

@de.pana.que.si


Comment from De pana que si:


es asΓ­ πŸ˜‚

23 Minutes ago
everabiauthor

Eve Rabi

@everabiauthor


Comment from Eve Rabi:


Followback ...... LOL smile ROTFLMAO funny EveRabiAuthor JokeOfTheDay humour humor laughing laugh Please note: I have no claim to this image. I am merely sharing and repostingm

24 Minutes ago
positive_vibes__x

The Place for Positive Vibes😎

@positive_vibes__x


Comment from The Place for Positive Vibes😎:


Don't forget to follow and support my page for daily posts. . . . . . positivevibes positivity happiness life motivation success determination quotes stress strength humour memes love relationships banter patience goals positivethinking believe anxiety mind health growth learn progress overcome journey dedication commitment lifestyle

24 Minutes ago
youtuber_hoes

Hi Dads ❀

@youtuber_hoes


Comment from Hi Dads ❀:


Stupid shitty edit πŸ’‹πŸ’‹ tanamongeau - - - - - - - - - - - - - - - - Youtube Youtuber Youtuberedit FanPage Fan Fave Funny Humour Perfect Edit Life Follow Like Instagram Twitter Snapchat edit edits flowers blackandwhite

24 Minutes ago
haley.mercedes

haley.mercedes

@haley.mercedes


Comment from haley.mercedes:


Thankful for the writers injecting a little humour into an otherwise fairly dull subject. Must. Be. Destroyed. πŸ’£

2 Hours ago